ВИЖИВАЄ НЕ НАЙСИЛЬНІШИЙ І НЕ НАЙРОЗУМНІШИЙ, А ТОЙ, ХТО КРАЩЕ ЗА ВСІХ ВІДГУКУЄТЬСЯ НА ЗМІНИ, ЩО ВІДБУВАЮТЬСЯ
(Чарльз Дарвін)
3 лютого 2015 року відбувся семінар-практикум для голів первинних профспілкових організацій навчальних закладів міста на тему «Робота профспілкового лідера у складній соціально-економічній ситуації» та психологічний тренінг «Криза як ресурс». Під час навчання були розглянуті питання роботи профспілкового комітету, аналіз зовнішніх і внутрішніх причин, що впливають на мотивацію членства, активність лідера у профспілці, надання моральної та матеріальної підтримки працівникам освіти.
Нові реалії вимагають нових підходів до профспілкової роботи, знання мотивів відмови освітян від членства в рядах профспілки.
Вчасний аналіз практичної діяльності профспілкової організації дозволять виявити основні напрями дій щодо розширення свого впливу й залучення нових членів. А тому необхідно:
- активізувати інформаційну діяльність;
- підтримувати на належному рівні імідж організації, її лідера;
- зробити прозорою фінансову політику.
З мотивацією членства нерозривно пов’язана й тема інформаційної роботи у профспілках. Проблеми сучасного профспілкового руху, діяльність профспілок і профспілкових організацій не знаходять адекватного відображення у засобах масової інформації. Слаба поінформованість членів профспілки безпосередньо впливає на ставлення до організації, у складі якої вони перебувають. Провідним принципом інформаційної діяльності повинна бути максимальна відкритість. Інформація для всіх членів профспілки має бути правдивою й критичною, повинна створювати та підтримувати привабливий імідж профспілки, зміцнювати її авторитет та вплив.
В кінці семінару практичний психолог, голова профспілкового комітету Бориспільської спеціалізованої школи І-ІІ ступенів ім. Костянтина Могилка, Ярова Олена Миколаївна провела психологічний тренінг «Криза як ресурс», який показав, що не тільки наявність професійних знань визначають суть діяльності профспілкового лідера, а й його загальна культура, моральні якості допомагають виконувати соціальні функції із захисту прав та інтересів освітян.
|